chì hè a sfarenza trà pcex1 、 x4 、 x8 、 x16?

1. U slot PCI-Ex16 hè 89mm long è hà 164 pins.Ci hè una baionetta nantu à a parte esterna di a scheda madre.U 16x hè divisu in dui gruppi, u fronte è u posteriore.U slot più curtu hà 22 pin, chì sò principalmente usati per l'alimentazione.U slot più longu hà 22 pin.Ci sò 142 slot, principarmenti utilizati per a trasmissione di dati, cù una larghezza di banda alta purtata da 16 canali.

2. U slot PCI-Ex8 hè 56mm long è hà 98 pins.In cunfrontu cù PCI-Ex16, i pin di dati principali sò ridotti à 76 pin, è i pins brevi di alimentazione sò sempre 22 pin.Per a cumpatibilità, i slot PCI-Ex8 sò generalmente processati in a forma di slot PCI-Ex16, ma solu a mità di i pins di dati sò validi, chì significa chì a larghezza di banda attuale hè solu a mità di u veru slot PCI-Ex16.U filatu di a scheda madre pò esse osservatu, a seconda mità di u x8 ùn hà micca cunnessione di filu, mancu i pins sò saldati.

3. A durata di u slot PCI-Ex4 hè 39mm, chì hè ancu implementatu nantu à a basa di u slot PCI-Ex16 riducendu i pins di dati.Hè principarmenti utilizatu per unità di stati solidi PCI-ESSD, o attraversu schede adattatori PCI-E.Un drive di stati solidi M.2SSD installatu.

4. A durata di u slot PCI-E x1 hè a più corta, solu 25mm.Comparatu cù u slot PCI-E x16, i so pins di dati sò assai ridotti à 14. A larghezza di banda di u slot PCI-E x1 hè generalmente furnita da u chip di a scheda madre.U scopu principale hè chì a carta di rete indipendente, a carta di sonu indipendente, a carta di espansione USB 3.0 / 3.1, etc. utilizanu u slot PCI-E x1, è pò ancu esse cunnessu à u PCI-E x1 attraversu u cable di l'adattatore. equipatu cù una carta grafica per a minera o a pruduzzioni multi-schermu.


Tempu di post: 19-sep-2022