Chì ci hè a diffarenza trà un modulu pienu è una fonte d'energia diretta?

A diffarenza trà un suminatu full-module power supply è un power supply straight-out hè in realtà assai simplice. A più grande diffarenza trà un suminatu full-module power supply è un power supply straight-out hè chì unu hè staccabile è installable, mentri l'altru ùn hè micca removable, è ancu altre linee esistenu. A pussibilità di ùn pudè esse sguassata hè simplicemente chì alcuni di i fili di output direttamente da u fornitu di energia pò esse sguassati à vuluntà, mentri àutri ùn ponu esse eliminati.

L'attuale alimentazione full-module hè destinatu à u mercatu high-end, cum'è u full-module power supply d'Ubisch, chì hè destinatu à u mercatu high-end. In cortu, u travagliu di l'alimentazione di u modulu pienu hè relativamente più raffinatu in tutti l'aspetti, è u modulu di l'interfaccia hè ancu relativamente fine. S'ellu hè spessu tiratu è inseritu, facilmente guidà à danni à l'interfaccia è u poviru cuntattu, cusì ancu s'ellu hè liberu di disassemble è plug.

Per quessa, in più di u modulu cumpletu, ci hè ancu una fonte di energia semi-modulu. L'utilizatori ponu sceglie di installà o micca installà alcuni di i fili stessi, mentre chì l'altra parte di i fili ponu esse fissati nantu à l'alimentazione, perchè u filatu in u chassis ùn serà micca stallatu. cunfusione.

se vulete sceglie una fonte d'energia ghjusta, pudete cuntattateci avemu l'alimentazione di alimentazione di formatura, alimentazione di alimentazione di mezza stampatrice, ecc.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022